Kastella

2012-04-15
17:14:42

Fot och hand spa!
Hej mina nära, kära och bekanta!

Idag har varit en händelserik dag. Började med mc körning på torsvik. Det gick bra tycker jag :) Det kändes som att vi i gruppen låg på ungefär samma våglängd. Höll på i 2 timmar med toppenväder.

När jag kom hem åt jag lite och sedan bröt jag ihop en stund. Sånt som kan hända när det blir lite för mycket. men det hann jag inte hålla på med och så in i duschen och av med mascarn som nu hade strätt ut sig i hela ansiktet. Sedan kom mormor, Josse, Emil och jimmie på fika. Pappa fick även lite paket :)

Och nu har jag precis varit på lägenhetsvisning. Det vad spännande men lägenheten var inget för mig. Vi var väl där i max 7 minuter tror jag. Välldigt fint dock! väldigt fint!

Så ikväll då?
Skulle egentligen ha gjort lite fotvård med min pojkvän men han dissade mig och åkte hem så jag får se om mamma vill ha en liten spakväll med mig istället. Äta lite frukt och fotbad. Massa najs!  :)

Imorgon är det arbetsvecka igen.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: