Kastella

2012-04-14
17:24:15

Mc i 3 timmar <3
Fick precis ett sms från sandra- Uppdatera din blogg så jag har något roligt att läsa.

Så jag får helt enkelt ta att skriva lite för din skull. Dock så har jag inget roligt att komma med. :P

Idag är det lördag om någon har missat detta. Min dag började med att jag vaknade upp hos pojkvännen och sedan åkte jag och mina päron för att köra mc kläder till mig. Sedan har jag och pappa varit ute och övningkört i 3 hela timmar. Det var jätteroligt. Vi körde både landsväg, motorväg och stads körning. Vi körde även lite broms teknik men det tycker jag inte om :P

Strax ska jag duscha och göra mig klar för en trevlig middag på Soya med fam. Johansson. Dock så är jag inte hungrig, typiskt!!!!

Efter det åker jag till molle och dricker lite vin. Imorgon är min första körlektion med körskolan :)'

Ha en bra helg folket!!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: