Kastella

2012-04-15
17:31:46

Satin Hands
Eftersom att jag skrev att jag skulle göra lite fot och handspa så tyckte jag att det var perfekt för mig att göra en liten presentation av satin Hands som är en av mina favorit produkter i MaryKays sortiment.



Satin Hands® Pampering Set -  Är ett fantasiskt välgörande kit för dina händer!
Produkterna är parfymfria och kan användas av så väl kvinnor som män!

Paketet består av 3 delar :

Satin hands hand softener-
Detta är en otroligt fet kräm som är gjord på bivax. Den mjukar upp dina torra partier och gör hunden otroligt mjuk. Fuktar upp och skyddar hunden. Denna kräm kan användas på torra partier överallt på kroppen.  En otroligt kräm!!!

Stain hands Satin scrub-
Är en scrub som tar bort döda hudceller samt ger fukt till händerna. Den inehåller små fina korn som är mycket effektiva och vänliga mot huden.

Satin hands hand cream-
är en parfymfri handkräm som ger mjuka, lena och återfuktande händer upp till 24 timmar! Effekten finns kvar även flera handtvättar. Krämen går fort in i hunden och ger ett perfekt resultat.

Detta paketet ska ni absolut ha om ni vill ha silkeshänder. ALLA älskar dessa produkter. Scruben är också väldigt effektiv på fötter! detta set används självklart på både män och kvinnor. Män har ju ofta väldigt hårda och flisiga händer. Detta är den perfekta presenten! För att få det bästa resultatet ska man använda alla 3 produkterna i rätt ordning!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: