Kastella

2012-08-02
09:36:09

I´m A SAMBOO
Hej allihopa. Gud vad mycket som har hänt sedan jag skrev här, jag har ju för fan blivit sambo!!!! :P
Hur sjukt är detta? Jo, det ska jag säga er. HUR SJUKT SOM HELST.
 
Igår gick flyttlasset vid 13.00 eftersom att de bytte matta i våran hall på morgonen. Båda våra underbara familjer hjälpte till med allt, jättesnällt!
Det gick vädigt fort att få upp alltig med alla.Det är ju nu efter som det tar tid haha. Igår fick vi iaf upp:
Soffan, matbord + stolar, tv bänk, tv bord, förvaringsskåp, en byrå till sovrummet och tv:n samt  massa små saker.
 
Så idag är det bara och sätta igång.
 
Och ingen mindre än JIMMIE fyller ju 22 år idag så 05.30 va jag uppe och gjorde frukost och hämtade paket hihi. Blir ingen speciell dag för honom vi måste ju hålla på här stackarn haha.
Väcktes av att golv nissen kom andra gången och började byta golv i köket han tittade till och med in på mig i rummet när jag "sov"
Ska fixa här uppe tills han är färdig. Mamma kommer förbi en sväng sen också :)
 
Vi höres senre !
Detta känns bara konstigt just nu, men bra.
Igårkväll kändes det på riktigt då fällde jag lite tårar. Lär blir fler av dem!
En glatt med tragiskt steg i livet!
 
<3<3<3<3<3<3
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: