Kastella

2012-08-29
20:54:35

Oj Oj Oj vad ni har missat
Vart ska jag börja, Hmm vad ar hänt sen sist?
Jag ar blivit ännu sämre på att blogga, surprice surprice!!!
Men ännu mer har hänt.
 
 
Kvällen på Tokarp i Lördags:
Jag och Jimmie tog bussen till Mamma och Pappa och började sedan firandet. På parkeringen hade skummdiscot precis slutat, Typiskt =/
Vid 19 så började festen i det stora partytältet med alla grannarna. Det var super trevligt. Gott att äta och massa bra sällskap. Vi tog bussen hem vid 23 lagom fulla och glada.
 



I söndags var det upp med tuppen som gällde. Konstigt nog var jag väldigt pigg. Utställning på JBK stod på tur. Så vid 08 så åkte vi upp.
Det gick hur bra som helst :D
Jag och Solle kom 1:a i våran klass, så sjukt oväntat!!!! Och det var faktiskt skitkul förutom när en hund slet sönder sitt koppel i ringen och skulle attackera stackers solle. Det gick bra som tur va och den hunden kom sist i vår grupp. Det tyckte jag va bra. Visst att man ska få pris för hur fin hunden är men det är också en fråga om lydnad och väluppfostran!
Frejja gick det också jättebra för. Hon kom 3:a
Tyvärr så var dommaren inget fan av gula boxrar så det va därför hon inte kom bättre till.
Jag fick även träffa världens finaste Thoma som jag lekte med när han va bebis. Nu har han blivit hur stor som helst och världens finaste boxer. Tyvärr så är han helt döv stackaren och får inte ställas ut pga att han bara har en kula. Men han är sååååååå fin!
Hade jag varit lite äldre hade jag köpt honom av Marie.
Och i måndags så var det Awardsnight på MK. Vi firade det senaste året. Gud va duktiga endel tjejer är. Förstår inte hur de lyckas. Eller ah, de går ju in för det mer än vad jag gör men jag tar det i min takt :D Har världens bästa kunder som har fattat tycke om våra underbara prdukter och jag är jätteglad att jag har fått upptäcka så mycket bra produkter som jag aldrig visste fanns. PUSS på MARYKAY!
Jag ska fråga alla mina kunder som har köpt vad deras favorit produkt är och sedan ska jag lägga ut det här. Ska även redovisa mina favoriter i sortimentet för er :D
Ett stort gratis till Carin i våran unit som fick massa fina priser för sitt underbara år.
 
På jobbet i veckan är det inventering. Längtar tills fredag då jag åker på Seminarie i Gbg :D
Puss på er

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: