Kastella

2012-12-03
10:37:47

En helg i snö
Min pojkvän väckte mig och sa att jag var tvungen att änga med honom ner till köket. Nyvaken och trött var jag inte jätte pigg på det ska jag skakde på huvudet och blundade men han gav sig inte på ett tag så jag ställde mig upp. Fick inte kolla på hela vägen. Efter e vinglig gång så befann jag mig i köket.
-öppna ögonen. Och vad får jag se, ett vinterland genom vårat stora fönster. Underbart!
Älskar min pojkvän <3
 
 
I fredags var jag och mamma på kvällen. Vi kollade Xfactor och sådär. Senare kom sandra och vi åkte och hämtade pojkanarna som var på konsert.
 
I lördags var det upp och jobba. Hade en trevlig jobbdag.
Ssedan åkte jag och åt hos mor. Och efter det var det klassfest hos Sandra som väntade. Dock var det bara jag och sandra där. Måste ju betyda att vi är bäst haha!
 
Vi slutade på olearys och hade skitkul!!!!!!!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: