Kastella

2012-12-17
09:30:14

Helgen har ju gått!
Har inte hunnit skriv något i helgen. Inte bra!!!
I Fredags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde. Det står helt stilla i mitt lilla huvud.
Men i lördags så jobbade jag till 4 och sedan stog jag och Frida i Baren på Lorides mc julfest. Jag hade skit trevligt. Massa gott folk och glatt humör. Dock är gubbarna i loride väldigt busiga och försöte smyga sig in där de inte fick vara heeeela tiden. Tack frida för att du hängde med mig <3
 
Söndag igår och då var det jobb igen. Sov till 10, började 12.
Sedan klädde vi granen den blev jättefiiiiin!
På kvällen blev det gröt och mys hos fam johansson.
 
Väl hemma somnade jag nästan direkt. Det känns när man jobbar varje dag. Både i psyket och i kroppen.
 
Ska strax dra till jobber igen sedan kommer mormor och ska hänga upp grönt vid mina fönster :)
 
 
Pusssss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: