Kastella

2012-12-26
23:15:09

Julafton
 
Drar min julafton lite snabbt...
 
Vaknade med älskling och var självklart på toppen humör. Ner för trappan och gjorde plats i soffan för att öppna första julklappen för iår. En ipad från älskling. Blev självklart sjukt glad och lite frustrerad över priset på julklappen.
Själv fick han ett par kallingar, rättvist va? :P
 
Gjorde oss iordning för middag hos min famlij vid 13.00
Massa god mat och julklapps byte. Sedan blev det somvanligt ris ala malta till Kalle anka och som traditionen lyder så somnade vi efter typ halva.
 
 
Dax att dra till Farmor och Farfar för att fira med Pappas släkt. Massa julklappar, förstår inte detta :P
Jag var tomte, som vanligt ^^
Fika och massa snack och klockan rann iväg.
 
 
Åkte sedan förbi Jimmies Morfar för att byta paket med Jimmies päron. Blev såklart toppen glad över våran nya Tassimo och min värmefilt :)
 
På kvällen blev det spel med bärstaste familjen. Dock åkte vi hem gansa tidigt då alla inte kände sig så pigga.
 
En skitbra jul, igen!!!
 
 
 
 
 
På juldagen åkte vi till ulricehamn för att fira med Mammas sida.
Massa god mat och julklapps spel såklart. Jag kammade hem 2 paket iår. Vi hade så himmla kul att vi knappt ville åka därifrån men juldagsutgång väntade hos Sandra. Vi var 5 tjejer som festade loss. Blev dock ganska lugnt då jag skulle jobba på annan dan.
 
 
Hoppas ni har haft en lika fin jul som jag har haft. Nu ser vi fram emot nyår!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: