Kastella

2012-12-13
09:11:22

Veckan har snart gått
Redan torsdag. Oj vad veckorna går!
Och helgen kommer gå hur fort som helst. Jobbar ju hela helgen plus att jag ska stå bartender med frida på julfesten i mc klubben. Förhoppningsvis jättetrevligt!
Sedan på söndag efter jobbet så ska granen upp, äntligen! Både jag och Jimmie längtar som bara den efter granen. mellan alla dessa sysslor så ska förhoppningsvis hela lägenheten städas och kläder ska tvättas.

Vi tar det som det kommer och gör så mycket som möjligt helt enkelt!

Idag ska jag besöka vårdcentralen för mitt öga. Dit skickad av the boss. Förstår henne men känns så pinsamt att gå dit när man vet att man inte kommer få något för det. Idag vaknade jag med klet på högra ögat så jag såg ut som ett litet miffo men när jag tvättade och sådär så har jag inte fått något mer. Så det kanske till och med nästan har gått över?
Jajaa vi får se.

Ha en kanon dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: