Kastella

2012-02-22
12:59:13

A Big Smile
Hej och hå!

Idag har jag sprungit runt på stan lite. Först med Malin en stund på hennes lunch och sedan själv. Jag besökte först smycket för att beställa mitt första REBECCA smycke. Jag är såååååå glad. Har kollat på dom sedan jag började men har aldrig haft råd eftersom att smycket ligger på 1.599 :- men nu fick jag världens chans och självklart så var jag tvungen att ta den :)


Hur snyggt är det inte? Det här är den lilla modellen och jag beställde den stora men man ser ju lite iaf :)


Sedan gick jag till Bokrean på Bokia och köpte mig en matlagningsbok som heter Pusslet. Tror allt att jag kan hitta något att laga till middag idag :)



Dax att plocka på rummet och sedan handla.

Puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: