Kastella

2012-02-12
21:48:33

Lite av allt!

Har haft en skitbra helg igen! :)

I fredags så var jag , Frida och Sandra ute och gick runt dumme mosse. Lagom sega efter det så åkte vi hem och jag tog mig en tupplur. Sedan samlades vi hemma hos Frida på kvällen och spelade Monopool och kollade på tv. Sent på kvällen så åkte jag och Sandra förbi killarna som festade loss. Kom hem vid halv 3 på natten.

I lördags så blev det förfest hos Sandra med Frida, Mikki och Jimmie. Vi drack massa drinkar och kollade på melodifestivalen. Sedan åkte Jag, Jimmie och Mikki ner till Ztyle och kollade på lite band som spelade :) Träffade massa vänner som jag inte har sett på länge. En mycket trevlig kväll!

Idag har jag varity hos Jimmie hela dagen. Har spelat kort kollat tv sovit och ätit ungefär :P
Så som en söndag ska vara helt enkelt :P

Imorgon ska jag jobba på Smycket igen för fösta gången på över en månad. Vi får se hur det går och hur mycket jag kommer ihåg. Blir lite som att starta om på nytt. Men ska bli skönt att få jobba igen. Jag blir galen av att gå hemma hela dagarna!

Bye!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: