Kastella

2012-02-06
11:24:16

Och då har man haft en sån där perfekt helg igen :)
I fredags så var jag och Malin på en inflyttningsfest på Österrängen. Jag hade ingen aning om vem killen va men vi hade skitkul där med alla grabbar från Eksjö. Senare bestämde vi oss för att dra oss in mot stan så det fick bli taxi ner till Olles. Dock hann vi bara kasta in jackan hälsa på lite folk och tappa bort som vi kom med innan vi gick ut igen. Åkte då hem med jimmie och sov där!



Lördagen kom och jag vaknade 05.45 och kunde därefter inte somna om. När vi hade ätit frulle, temperaturen hade gått upp och vi var klara stack jag, jimmie, Mikki och Fidde till Isaberg och åkte skidor/snowboard. Allt gick skitbra och det var perfekt väder!!
Det måste vi göra om snart :)


på kvällen så var jag och Jimmie hundvakt hemma hos mig. Vi åt underbara pizzor från tortelini med vitt vin och kollade Melodifestivalen(LOOREEN ÄGER!) och Puss In Boots.





Igår så var det jag som stod för maten så jag och Jimmie gjorde Taccogratäng för första gången. Det blev faktiskt gott tro det eller ej :P
När mörkret kom så gick vi ut och åkte pulka med mina hundar. Dom tyckte dock att det var bättre att springa brevid haha!
Det blev mys i soffan hela kvällen sen!

vvvVisste ni att jag har världens finaste pojkvän? vvv

Kommentarer:
#1: mikki

ååh ja det måste vi göra om! :D jag snor dina bilder om de e ok (a) vad tyckte du om puss in boots? :D

2012-02-06 @ 12:32:48
#2: Karro

Det får du så gärna så :)

Den va superkul!!!! :)

2012-02-06 @ 21:35:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: