Kastella

2012-02-19
16:19:37

Snark
Kom precis hem från pojkvännen så ligger inbäddad i filten i soffan med två snarkande hundar på varsin sida. yeey!

Igår kollade vi melodifestivalen hemma hos Jimmie och sedan åkte vi till Challe och kollade film och sådär. Var väl hemma hos jimmie vid 01 eller något skulle jag tro.
Idag har vi inte gjort så mycket. Spelat lite kort med Mikki och Fidde och sedan lite dataspel.

Men nu är jag ju hemma igen och ska vräka i mig lite glass då jag är så himla sötsugen. Har inte bestämt mig för om jag ska åka och köpa maränger till. Helena gjorde mig så sugen på¨det innan haha.
Vi får se.

Imorgon blir det Jobb och sedan direkt till Studion för att möta upp med mary kay tjejerna. Japp Det är klart nu, Jag ska börja :)
Och jag ser så fram emot det. Nu hoppas jag bara att mina nära och kära kan hjälpa mig på traven.

Pusshej!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: