Kastella

2012-01-02
18:38:24

Året som gått 2011

Saker jag gjorde 2011.

- Hjälpte en nära vän att flytta för första gången.
- Åkte utomlands med min pojkvän för första gången <3
- Bytte bil från röd Ford Ecort cab 92 til en lila Ford Ecort cab 95
- Gjort massa småresor med vänner, pojkvän och familj som Tyskland, Malmö, Linköping, Hjo, Göteborg,Halmstad, Skara sommarland,
- Gjorde klart min tatuering
- Fick hem våran underbara Solle <3
- Slutade jobba på Inzperation och jobbade istället på MEMU, TMA AB & Smycket
- Fyllde 20 och hade en awesome 20års fest!
- Hade 1 år med världens bästa och finaste pojkvän! <3

- Haft massa roliga utekvällar och hemma fester med vännerna!
- Fått nya vänner och slutat hänga med många gamla, sad but true =/


Fyller säkerligen på denna listan så småningom men jag lämnar den såhär sålänge :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: