Kastella

2012-01-22
22:21:48

En lördag med Jobbargänget!
Igår så hade jag en helkväll med de 6 tjejerna på smycket. Det började med ölbowling i city som gick kanon tyckte vi själva iaf. Dock så var vi ju inte med på någon prispall direkt :P

Efter 1½ timmas speltid med massa skratt så gick vi ett varv på torpa innan det blev dax för mat på Anna Gretas. Vi åt tills vi storknade haha. Tapas i massor. Jag åt musslor, kycklingspätt, potatiskaka, kycklinfslöjt och nåt mer som jag inte kommer på nu. Anna Gretas är här med en super favorit!



Det var iaf den roligaste middagen eller ah kvällen på väldigt väldigt VÄLDIGT länge!
Vi kom på sen efter allt att vi allihopa måste vara så jävla goa människor haha XD

Sandra kom och hämtade mig vid midnatt och vi gick en sväng i stan innan hon körde mig till pojken!

Tack tjejer för en awesome kväll <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: