Kastella

2012-07-02
22:53:16

Juli
Harregud det är redan Juli. Bara en månad kvar sen är det hejdå lovisagatan och hej Björngatan. Känns inte verkligt än. Idag har jag jobbat och idag var det faktiskt kul på jobbet och tiden gick fort. Fick även reda på att jag är ledig imon, ingen! Så jag och pojkvännen bestämde oss för att vi ska åka till Gbg och gå på Lisseberg hela dagen :)
 
Vi hade det massa skoj där förra gången så jag slår vad om att det kommer bli lika bra denna gången med :)
 
Hittade en lampa som jag vill ha i vardagsrummet idag. Hos min kollega faktiskt :) hihi!
Får se vad Jimmie tycker om den. den är lite speciell men ack vad jag fastnade vid den!
 
 
Ha en bra vecka :D
Man vet ju aldrig när jag updaterar igen :P( kommer inte in på bloggen på mobilen heller)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: