Kastella

2012-07-02
22:46:26

Lördagens festligheter!!!
Tänkte berätta lite om min lördag faktiskt.
Jag var ju ledig för första gången på väldigt länge så Jag, Jimmie och Mamma åkte iväg till Nässjö när vi vaknade och beställde mckläder till mig. Det var ju roligt förutom att 7000 ramlade ur min plånbok :/
Om jag inte tar mc körkort efter det här så döör jag ju typ!!!!
 
Efter turen där så åkte vi hem bytte om och sedan blev det mc åkning med Pappa och Hille också. Vi åkte en bra runda och hamnade efter ett tag i Gränna hamn där vi satte oss i gräset vilade våra små rumpor och åt en glass :)
 
 
Väl hemma igen så var det dax att tagga party. Firade nämligen en av mina närmstas födelsedag :)
Vi hade sjukt kul hela kvällen :D
Dansade som bara den både hos Sandra och på krogen. Första gången i sommar vi alla var sommar klädda också, UNDERBART :)
En fruktansvärt bra ledig dag helt enkelt :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: