Kastella

2012-07-09
19:42:40

NYHETER!
ÄNTLIGEEEEN!
Våra Nyheter har äntligen släppts!
Detta måsta vara det bästa på länge.
Nu har det alltså kommit, serumet som ska göra våra ögonfransar så fina som man bara kan drömma om. Ett serum som man lägger som en eyeliner undernatten och efter max 30 dagar ser du ett grymt resultat. Jag har själv pratat med folk som har börjat använda det och de ser resultatet direkt!
 
Till detta en primer till din mascara som förlänger dina fransar.
En mascara som förlänger ögonfransarna.
 
Våra nya eyeliner som jag har testat. Skit bra!
Mjukt och fint resultat med mycket färg om man vill!
 
Nytt flytande läppstfit som jag provat. Massa härliga sommarfärger. Läppstiften har även en lätt doft och smak av mint :)
 
Och äntligen har satin hands kommit i Persika doft. Helt underbart!!!! Jag tvättade inte händerna på hela kvällen när jag provade den. Tyck att jag är äcklig om ni vill men det är underbart!!!
Har inte haft en ända kund som inte har älskat satin hands. Om ni har funderat på satin hands så KÖP NU! Antingen till dig eller i present till någon annan. Skippa blommor och kort. Dessa produkter håller skit länge och är mycket roligare att få!
 
Till mina kunder säger jag håll utkik i telefonen underveckan!!!
Doften är underbar!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: