Kastella

2012-06-19
21:41:17

LE Mary Kay® Subtle Tanning Lotion
Hejsan !!!

Har precis smörjat in mig för första gången med Mary Kays Subtle Tanning Lotion. Har alltid tyckt att brun utan sol är extremt läskigt och sådär men har hört så mycket bra om denna så var ju tvungen att testa.
Första intrycket var absolut att det luktar jättegott!! och att krämen är VIT vilket gör att den inte alls såg så skrämmande ut haha!
Lätt att smörja in (som en vanlig lotion) och jag fick ett jämnt resultat. Har nu gått ca 30 min sedan jag smörjade in mig och jag ser redan resultat. Kommer hålla er uppdaterade !




LE Mary Kay® Subtle Tanning Lotion En brun-utan-sol lotion som ger ett jämnt och naturligt resultat! Detta är en lyxigt återfuktande lotion som är lättapplicerad och snabbt går in i huden. Huden känns len, mjuk och återfuktad.

Användning:
Används som en lotion en gång varje dag. Ju mer färg man vill ha desto fler dagar smörjar du in. Max resultatet har du nått efter 7 dagar. När du fått den färg du vill ha smörjer du in dig 1 gång i veckan för att behålla den fina färger.


Jag rekomenderar denna stort!!
Om  ni är intresserade så hör av er omgående då det är limited edition och jag inte vet hur många jag kan få tag i!!

Priset är : 289:-  Lätt värt det!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: