Kastella

2012-06-28
21:25:28

Midsommar 2012
Kom upp till Hjo på torsdags kvällen. Tältet stod uppe och jag och Jimmie flyttade in i vårat midsommar hak.
Sedan blev det käk med familjen och en lugn kväll med lite spel.
 
Midsommarafton kom sakta med säkert och på förmiddagen så låg vi i den stekande solen. Brände mig som bara den (som vanligt)
Jag och mamsen gjorde kransar och sedan var det dax för maat :)
vi var 9 st på middagen och vi åt massa och snappsade massa gott :)
 
Stången var uppe och vi gick bort för att kolla när alla dansade. Vi han till och med nästan vara med lite själva hihi. Älskar traditionella högtider!
 
Resten av midsommarafton bestog av lekar, musik, dans, ännu mer mat, skratt och regn.
Gick och la oss till det knastrande ljudet på tältet. Som tur va så var vi två som kunde värma varandra :)
 
På lördagen så gick vi till hamnen och åt glass. Spelade massa kort på kvällen när det regnade ute.
 
Söndagen kom och det var tyvärr dax att åka hem..
Efter en superhärlig helg med min underbara familj och min älskling!
Hoppas ni hade det lika bra som jag!
 
Här kommer bilder från helgen:
 
 
 
 
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer:
#1: åsa

jättefina bilder

Svar: Tack Åsa :)
Kastella

2012-06-29 @ 14:15:06
#2: Torbjörn

Snygg kille, han med kransen

Svar: Haha verkligen. Och jävligt skum också ;)
Kastella

2012-06-29 @ 18:09:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: