Kastella

2012-06-08
21:30:51

Now the rain is falling
Och då var det ju helg igen. Veckorna går sjukt fort som vanligt.
Regnet öser ner utanför fönstret och smattrar på mitt fönsterbräde. Skulle egentligen stått ute och kollat på fotboll nu men kände efter och hoppade över det. Kommer fler matcher och om jag inte går så kanske de vinner :)

Ikväll blir det lugnt. Ska nog träffa tjejerna en sväng senare.

Imorgon blir det jobb och sedan ska jag på inflyttningsfeest hos Sandra. Kommer bli skojj och jag är sjukt taggad just nu. Synd bara att skitvärdet kommer hålla i sig.

Inflyttningen börjar närma sig med små steg. Känns fortfarande lite spännande, kul, tråkigt, jobbigt, underbart som när vi hade skrivit på :)
Vill att tiden ska gå en aning fortare dit. Kommer inte göra något annat kul innan ändå så kan hoppa över några veckor lixom.

Ha det bra!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: