Kastella

2012-06-03
17:27:30

Och där va helgen slut igen...
Man längtar så mycket till helgen hela veckan och sen är den över fortare än vinden.
Ganska tråkigt. Hade massa jag tänkte göra denna helgen men har inte hunnit det nu heller. . .

I fredags jobbade jag och sedan va jag med min pojkvän som va bortrest hela veckan.
I lördags blev det jobb. Sedan åkte jag och pappa mc. Det blåste som fan rent ut sagt och jag var livrädd när vi åkte på 195:an och jag trodde att jag skulle flyga av motorcykeln. Höll även på att köra på ett rådjur ute vid sanseryd men det gick bra!
På kvällen lekte jag med Frida. Vi tog det bara lugnt och snackade om allt och ingenting.

Idag har jag knappt hunnit med nåt. Suttit med mary kay beställningar hela dagen. Blev precis klart så nu ska jag städa lite på rummet och ikväll blir det BB final med mamma, hundarna och chokladpuddingen som står på kylning. Mummaaa!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: