Kastella

2012-06-12
22:20:06

Shit!
kom precis på att det är midsommar nästa vecka :S
Hur sjukt är inte det?
Det har inte ens hunnit bli sommar ute!
Men det ska bli sjukt skönt att få åka iväg och fira midsommar och slappna av med Familj och vänner.
Jag och pojkvännen sticker nämligen till Hjo. Mamma och pappa ska dit och kanske någon vän till dom samt syrran och emil med deras vänner. Så jag tror att det kommer bli skitnajs!
Hoppas bara att vädret är på vår sida iår så att det inte blir som förra året!

Bara en vecka kvar nu kör vi.
Imorgon blir det jobb och sedan synundersökning. Ska även ringa min körskollärare och beställa tid för körning. Har inte kört på några veckor nu och det känns ju sådär. Hade jag vetat att det skulle bli såhär hade jag nog tänkt om. Men nu är det bara att köra på och kortet ska ju bli mitt förr eller senare så det är bara att göra sitt bästa.

Jag kommer bli en pangbrud. Precis som min lilla favorit tjej!

Kommentar:
#1: Emma

Karro, bra att du kämpar på med körkortet.

MEN om du tänker köra runt och se ut som Betty Boop så känner inte jag dig längre =)



Massa kramar från Berlin

2012-06-13 @ 09:20:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: