Kastella

2012-06-28
21:37:15

Snart helg
På lördag är jag ledig, helt sjukt!
Känns inte som att jag har varit ledig på jag vet inte hur länge.
Det behöver jag. Även om dagen kommer gå skitfort och jag knappt hinner göra nåt.
Denna veckan har gått ganska sakta och varit ganska jobbig. Men dåliga dagar har vi alla. Man är ju inte mer än människa lixom.
 
Igår hade jag iaf en skit trevlig kväll på John bauer Hotel. Vi på Mary Kay hyrde hela balkongen högst upp på byggnaden och hade lite öppet hus för våra gäster. Man fick testa hudvården, bli sminkad, göra fotspa, bli fotad, vinna produkter och köpa härliga produkter till bra priser. Jag hade 7 härliga gäster där :)
 
Jag trivs så sjukt bra som Mary Kay konsult!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: