Kastella

2012-03-06
21:45:19

Äntligen
Godkväll!
Inatt sov jag hur bra som helst tills min pojk stack till jobbet. Efter det så vaknade jag var 5:e minut och sedan sprang hundarna in en efter en. Så jag bestämde mig för att gå upp istället. Det blev jobb hela dagen idag. Gick väl ganska snabbt även om det inte var mycket folk. Vi städade ganska mycket i lådor och sådär.

Imorgon ska jag äntligen beställa tid för vaxning av mina ögonbryn och förhoppningsvis få göra det imorgon också. Som jag har väntat på detta. Ser ut som grottmännniska just nu och då ska vi inte tala om mitt gråa, stripiga hår som jag inte har klippt/slingat sedan sep.. BLÖÖÖ!
Hatar att vara fattig. Hatar även att slingning är så dyrt.

Har precis målat mina läppar illröda om man kan säga så. Skitsnyggt till vissa outfits. Får väl se om jag vågar någon gång hihi :)
Nu ska vi se vad det där "Den sista dokusåpan" är för något.

Bye :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: