Kastella

2012-03-30
09:06:43

Hej Hej Helgen!
Och så var veckan gången igen. Kan man säga så? Ingen aning,
Men det är helg iaf!
Idag fick jag och min pojkvän ett ikke roligt uppvaknande då jag kollade på klockan väckte jimmie och han hade 15 min på sig att komma till jobbet. Men det gick bra iaf!

Vad händer i helgen då?
Jo, idag så kommer mormor hit och vi ska laga sjömansgryta för att mamma va så sugen på det. Vid 15.00 ska jag mamma och josse plus några vänner till familjen åka och bli stylade och fotade. Får väl se om jag kommer hem med något fint kort.

Ikväll ska jag äta våfflor och mysa :D


Imorgon ska jag upp tidigt och göra mig iordning och klockan 07 måste jag vara iväg. Ska nämligen till Göteborg på Konferans. Ska bli roligt och spännande ^^ När jag kommer hem så antar jag att jag kommer slänga av mig alla kläder och skorna på mina ömmande fötter och lägga mig i soffan :P

Ne nu ska jag äta frulle!

Tänkteför någon dag sedan att det var dax att ändra headen men ikke! Eftersom att det ska börja snöa så får den sitta kvar tills jag säkert vet att våren och värmen är påväg!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: