Kastella

2012-03-18
22:36:46

Hemma igen!
Hej och ho!

Nu har jag tillbringat min helg i Linköping och jag har haft det jättetrevligt!
I går så började vi dagen med Ölmässan. Jag är ju ingen öldrickare men det var trevligt ändå och jag smakade på bra tycker jag. Fick ju även med mig massa god choklad därifrån :) Efter mässan åt vi Kina mat och sedan tog vi oss ner till en Pub i centrum och drack en flaska var innan vi gick hem igen. En mycket najsig dag!

Idag har vi bara latat oss det mesta. Var dock uppe tidigt och gick sedan och fikade på UTESERVERING, mumma!
Sedan strosade vi omkring i staden en stund innan det blev spel i lägenheten!
Tack för en mysig helg!

nu tillbaka till jobb och veckodagar!

Puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: