Kastella

2012-03-08
21:05:32

Lady Put Your Foot Down!
God kväll på er!

Sitter för mig själv och dunkar lite musik samt surfar runt lite på internet. Har fått upp ögonen för Miss Universum som jag toklyssnade på för massa år sedan. Får mig tillbaka i tiden och gör mig glad.

Idag har jag fått linser. Jag var så sjukt grym på att sätta in dem så det tog bara några minuter. Dock så är jag inte nöjd med styrkan men ska ta in dom igen om någon dag, kan ju varit att ögonen inte var vana lixom.

Efter det så åkte jag och vaxade ögonbrynen. Tur att jag hade presentkort annars hade jag aldrig haft råd med det. Så skönt att få göra det. Känns som att man får ett litet ögonlyft.

Sedan hände något som inte var riktigt lika kul men det håller jag och mamma för oss själva. Pinsamt och jobbigt men men. Nu behöver ni inte tro att det är något med mig för det är det inte. No big deal! :D

Nepp nu ska jag forstätta att sjunga för mig själv sedan blir det natti natt!

Puss!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: