Kastella

2012-03-25
19:47:38

Sen senast!
Har inte skrivit på hela helgen så tänkte skriva lite vad som har hänt sedan dess.

I fredags så jobbade jag och sedan hade vi grillkväll här. Jag, Jimmie, Fidde, Mikki, Josse och Emil. Jättretrevligt med vårens första grillning :)
Efter det spelade vi Buzz tills alla satt och somnade och då fick vi gå och lägga oss istället :P

I lördags så var det inflyttningsfest hos Malin. väldgit trevligt till någon drog i sig lite för mycket av det farliga bålen och fick lite snefylla. Men jag hade trevligt iaf :) Inte lika trevligt idag dock då jag har mått hur dåligt som helst. men efter sömn så blev det mycket bättre och jag Övningkörde för första gången Wooohooo!
Det var jättekul och jättesvårt så nu har jag att göra ett tag framåt!!! :P

Tänkte bjuda på lite bilder från vattenledningsparken som jag och mamma gick till i Tors. Mycket trevligt det också!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: