Kastella

2012-03-01
13:08:03

Sovmorgon

Tog pojkvännens nyckel så jag kunde sova vidare hos honom idag. Fick mig lite sovmorgon och gick upp vid 09.45 och mös med katterna som låt brevid mig i sängen :)

Sedan åkte jag hem och mös med mina 3 hundar här lite innan jag fick för mig att tvätta bilen så off i go till Taberg för att tvätta den. Lagom blöt och trött i armarna åkte jag hem i vår solen med högmusik. Och väl hemma var bilen skitig igen....

Så kan det gå helt enkelt..
Ligger nu i soffan och försöker få de små att lägga sig och sova lite, men ikke!
Vid 17.00 ska jag på Kurs och sedan ska jag stanna kvar där och prata om lite beställningar ock sådär.
Hörs senare!


Kommentar:
#1: alexandra

Super fin blogg! följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-01 @ 13:30:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: