Kastella

2012-05-25
23:30:55

Het dag

Idag var det jönköingsmarknad. Jag var i stan 08.40 och då började dagen. Massa folk såklart, Vem vill inte ut och fynda i det fina vädret lixom? Jag villee!!!!

Vi hade massa att göra hela dagen. Jag jobbade alltså från 08.40-21.15
Jobbigt stundtals men det gick bra. Jag är hyffsat van vid att jobba långa dagar så just tiden var inget problem för mig.

Efter jobbet kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem till familjen som stod och grillade lite allt möjligt. Sedan blev det mat med flita stek, annat kött, vitlöks champinjoner, sparris, färskpotatis, bearnaisesås, Halloumi och massa mer. Ja, jag blev mätt haha!

Nu har jag precis suttit och pluggat lite teori med ett glas vin i andra handen.
Stort grattis till min duktiga pojkvän som klarade teorin idag!
Skit glad för hans skull även om jag ser ner på mig själv och motorcykel körkortet ju mer han klarar :P
Men det ska nog fixa sig. jag har flera år på mig.....

Fick reda på att jag är ledig på midsommar också :D blev skitglad!!!!
Hjo here i come!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: