Kastella

2012-05-01
21:45:48

Vad har jag INTE gjort idag?
Harregud. Tror inte jag har suttit stilla en stund idag haha.

Dagen började med körlektion som inte gick sådär jätte bra och ändå så bestämde sig Berny att sätta mig på Risk 2:an på lördag. Jaa, jag är skit nervös!!!

Ut med hunden och sedan iväg till Familjen Johansson på grillning, Massa gott :)

Städat bilen så nu är den cab klar vilket har bevisats heeeela dagen :)

Lämnat produkter till Malin

En skön promenad med killen och hunden till Farföräldrarna

Åkt till mormor och kollat flytta hemifrån grejjerna

Ner till stan för en glass vid bryggan

Till Hille en sväng

Och nu är jag hemma.
Inte konstigt att jag är seg i huvudet nu haha :P
Men det är skönt att vara så upptagen ibland och göra spontana saker som man lätt glömmer bort.
Imorgn ska jag ta det ganska lugnt. Och njuta av solen :)

Puss och Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: