Kastella

2012-11-21
12:36:00

Ångrar mig
Jag vet inte vad jag tänkte när jag köpte pipleksaken till solle :O
Så länge har jag ju ändå haft hund att jag borde veta att de blir heeelt crazyyy. Men jag tyckte ju att han kände sig så ensam haha. Det va dumt av mig. För igår när jag skulle sova tänkte inte alls Solle samma tanke..
och nu när jag vill ha lite lugn och ro vid tv:n så vill inte Solle alls ha lugn och ro.
 
Men det är bara några dagar kvar sen kommer jag sakna alla hysteriska pip och världens mest rädda hund som bara den.
 
Strax ska vi åka och äta hos mormor. Tänkte gå först men tar bilen. Jag har min bil nu, min älskade bil!!!!
Som jag bara älskar att åka runt i den (mest själv) och bara va. Lyssna på vad jag vill. Sjunga hur fult jag vill och åka percis vart jag vill :D
Vill aldirg sälja den aldrig nånsin. Men det sa jag ju med den förra också.
 
Ne dax att gå så maten inte blir kall.. Tror att lax står på menyn. Sen ska jag hem och laga mat till min plutt till samboo och till matlåda imon.
 
Snart är det Jul. tingelingeling.
OCH GRATTIS TILL HELENA SOM FYLLER ÅR IDAG. WIIIHOOOOOO DET FIRAR VI PÅ LÖRDAG!!!!! :D
 
Byeee

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: