Kastella

2012-11-23
12:24:25

Löning
Det var ju löning idag. Vilken tur!
Fick lite mindre än förre månaden men får helt enkelt hålla mig i skinnet och ta ett lån av någon till julklapparna.
 
Tog nästa tvättid också så att det verkligen få torka denna gången.
Mormor och Sigge har varit här på lite fika. Massa mys!
Närr syrran vaknar ska vi leka. Det blir stan idag. Måste hitta ett par bra strumpbyxor till imorgon.
Håller på att bestäma vad jag ska ha på mig och tror jag har bestämt mig för en svart klänning som är lång baktill från ullared och stumpbyxor till det. Svart sotning och kanske röda läppar?
Vill man vara så extrem?
Ja ibland kan det va kul. Det är ju ändå lördag lixom.
 
Planerna för imon är:
Jobba från 10-16
Åka direkt till fam johansson
Fira helena lite och kanske träffa lite av deras släkt om jag hinner
Davit Batra på Jkpgs teater. hoppas att han äger!
vidare hem till fam johansson igen och mysa :D
 
Det gör iinget om vi spolar fram tiden lite!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: