Kastella

2012-11-18
23:27:26

Och måndag igen
Då va helgen över igen dåråå.
I fredags så städade ju jag lägenheten. Det tog sin tid. Sedan kom Frida och mös med mig en stund.
 
Igår så jobbade jag och på kvällen spelade jag kort med grabbarna och drack vin. Sandra tittade öven förbi. Jag vann självklart i kortspelet ;)
 
Och idag söndag. Tog sovmorgon och slappade till 14 då det blev middag hos mormor. Massa gott. Sedan har jag nästan bara kollat tv. Mikki och Fidde var förbi en sväng med :)
 
Imorgon är jag ledig och ska umgås med min underbara vovve. På kvällen blir det mary kay. Har sålt väldigt bra denna veckan. Kul att folk börjar använda produkterna, Då blir jag glad : )
Snart är det julöppethus och då måste ni bara komma och shoppa till er själva och till era nära och kära i julklapp. Kommer ha massa fina erbjudanden också. Mer om det senare :D
 
Puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: