Kastella

2012-11-23
08:50:00

Sköt din tvätt?!

Irritationen som uppstår när man går upp tidigare än vanligt för att tvätta och när man ska hänga upp första maskinen så är det FULLT i torkrummet!!!
Jag vill inte ta i någon annans jävla kläder lixom? Och jag tror absolut inte att dom vill att jag ska plocka med deras?

Började plocka ner och vika ihop deras kläder snyggt och prydligt men kom på mig själv!
Fan heller att jag ska stå här och vika deras kläder?!
La dom i en hög istället självklart utan att skrynkla ihop dem. Jag är inte en elak person. Vill bara ha saker gjort utan problem när jag väl gör nåt!!!

Hoppas att deras kläder är borta när jag kommer ner nästa gång. Vill inte möta personen där nere iaf!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: