Kastella

2012-10-05
09:48:40

Fredag
Då är det fredag igen.
Skulle vilja säga helg men jag jobbar både idag och imon så jag får nog lugna mig med det :P

Så vad händer idag?
Jag ska jobba till 17 eller 18 och sedan har jag ingen aning :P
Jimmie skulle väl ta hit killarna vilket gör att jag aknske inte kan gå och lägga mig när jag vill så jag ska nog lyfta luren och se om jag kan sova hos mamma och pappa istället så dom får va här själva. Blir nog bäst så ^^
jimmie säger att de kan dämpa sig men om alla de här här fuka och glada så tror jag inte att en dämpning hade hjälpt snarare en isolerad fängelsecell haha !

Det löser sig ^^

Hoppas ni får en fin fredag. Nu ska jag duscha och frächa till mig. Har 4 blåsor i munnen som inte vill gå bort. Precis vid tänderna så de gör ont heeeela tiden :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: