Kastella

2012-10-31
08:20:34

Gårdagen!
Igår gick dagen sådär jävla snabbt igen. Helt plötligt var klockan 17.00 och det var dax att åka hem från mamma. Så vad gjorde vi under alla dessa timmar?
* Vi var hos Madde och hundarna och fikade ganska länge.
* Sedan rastades hundarna vid torsvik.
* Vi åkte runt, runt och runt för att hitta något att ha på mig till halloween. Var på både myrorna och erikshjälpen till och med men inget inskaffades.
* Handlade på nya coop konsum. Fint, fräscht typ! :)
* Lagade wok hos mamma. Eller MAMMA lagade maten. Jag, Syrran och pappa satt och tjötade magi i soffan.
 
Sedan blev klockan 17 och jag åkte hem. I köket stod Sandra och väntade på mig. vi skulle testa lite med latexen inför halloween. Det som oroade mig var inte hur svårt det var utan vad det stod på etiketten:
*Irriterar ögon, hud och andningsorgan.
och så ska man ha det i hela ansiktet? :O
 
Jajaa om jag får någon allergisk reaktion så vet ni vad det beror på!
 
 
Ny dag och jobb för sista gången denna vecka. Byee byee!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: