Kastella

2012-10-17
16:07:34

Jensens x2
Malin ringde innan och frågade om jag var hungrig, om jag var det?! Jag är ALLTID hungrig nu för tiden. Igår åt jag hur mycket som helst.
Frukost, åt mat med mormor som hon hade med sig + att vi tryckte i oss matlådan i kylen för att jag trodde jimmie skulle bli arg annars ^^
Till efterätt blev det chokladpuddning men jag åt såklart 2 glas istället för ett, Till kvällsmat blev det 4 knäckebröd och ännu senare en portion glass.
Ni hör ju?
Nej jag är inte gravid haha. Jag blev rädd för det först, mamma tänkte tanken och till och med min frisör frågade mig igår om jag var det bara för att jag tappar så mycket hår. Men ikkee och tack och lov för det måste jag ju säga!

Dit jag ville komma va att vi åt på Jensen idag igen hahaha blev lite mer text än vad jag hade tänkt mig men så går det när man låter hjärnan och fingrarna flyta iväg.

Snart kommer mamma. Jippi!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: