Kastella

2012-10-15
21:04:57

Med de bästa.
Har varit med Mormor och Mamma idag. Åkt runt lite och hamnade sedan hos föräldrna. Sedan jag kom hem har jag plockat och städat lite i varje rum så nu ser inte vardagsrummet ut som ett stimm längre.
Och alla mina grejjer på kontoret är äntligen borta. Ska försöka få hem sandras grejjer till henne med. Hon borde sakna dem.
 
Har luggit i soffan själv med massa ljus för att jag frös som bara den innan. Ensam, tråkigt och sug på ALLT kommer såklart med mensen och tydligen missförstånd också. Popcorn är nertryckt och snart blir det glass.
 
Massa bra på tv idag också !!!!
 

Kommentar:
#1: Sandra

Jag saknar inga grejer?:D

Svar: Haha inte? Konstigt ;)
Kastella

2012-10-16 @ 20:06:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: