Kastella

2012-10-02
20:56:22

Minnen
Imorse fick jag en sån minnes stund. Satte på min favorit låt som tar mig tillbaka till så många minnen alla underbara, nästan... 
Bilder spelades runt i mitt huvud jag var lycklig. Jag satte låter på repeat medans sminket åkte på mitt trötta ansikte. Sådana stunder man behöver...
Älskar mitt liv men vill ha det ännu bättre, såklart!
Vill få uppleva mer, resa, se sverige, göra roliga grejjer, skaffa mig mer minnen och ge mig ut på äventyr!
Mitt mål med livet just nu är att vara så lycklig som möjligt och få ut så mycket jag kan av tiden. Strunta i det som drar ner mig och köra med det som får mig att fortsätta se framåt!
 
Bjuder med denna text med den underbara låten och en massa random bilder på underbara stunder i mitt liv med mina vänner
 

Kommentarer:
#1: svim

Åh raring! vilka härliga bilder :D Vi har många minnen tillsammans och vi ska bannemej skapa måååånga många fler! <3

2012-10-02 @ 22:41:10
#2: Elvira

Hahahhhaha jag dör !

2012-10-05 @ 20:01:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: