Kastella

2012-10-04
13:07:55

Myspys
Hade det jättemysigt i studion igår. ven om jhag inte hade så många kunder som kom så var det kanon ändå. Stort tack till er som kom och till er som gjorde så att jag fick skänka till rosa bandet!
 
Veckan fortsätter och idag ska jag jobba 14-17 tror jag. En liten stund är ju alltid något hihi.
Jobbar fre och lör med. På Lördag ska vi fira emil och även gå ut och äta med Frida och Richars. Kommer bli super bra :D
 
Vill shopppaaaa... Men hjar inte pengar till det. Det är väl så det brukar vara men nu är det extremt. Jag hatar typ alla mina kläder :(
Igår var jag uppe och köp0te skor på skopunkten iaf. Fick bli ett par superbilligaa tills jag vet om jag klarar månaden. Köpte även ett par leggins, bad t-shirt och bas linne.
 
Jag hoppas att ni får en bra dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: