Kastella

2012-09-27
23:36:28

ÄNTLIGEN

Tredje gången gillt. Idag fixade jag teorin. Bara att vänta tills våren och ta tag i körkortet. Kändes inte så bra när jag satt där och väntade på sista sidan ca 5 minuter innan jag vågade trycka på "avsluta provet" men när den göra lilla texten kom fram istället för det röda så dog jag nästan av lycka. Speciellt när jag hade bestämt mig för att detta var sista försöket hur det än skulle gå.

När jag sedan tryckte på "vill du nse dina felaktika svar" och bilderna började rulla så blev jag nästan arg på mig själv. Dessa frågor har plågat mig tillräckligt. Jag skiter fullstädigt i vad jag hade fel på nu när jag klarade det!!!

 

Ikväll har jag myst med min mamma. Och vad står på menyn när vi myser? Självklart KRÄFTOR!!!!!! En tripp till Carlén alltså. Min mamma och jag skrattar alltid halft ihjäl oss minst en gång per dag om vi träffas. Det är nog bara för att hon är så jävla knäpp helt enkelt :)

Jag köpte även med mig varmrökt lax till mig och Jimmie tills imon. Lyxmiddg för det var fan inte billigt. Får väl fira något hel enkelt. Typ att vi en dag senare har 2-årsdag. Helt sjukt :P


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: