Kastella

2012-09-16
14:51:00

Hurra Hurra Hurra
Då var man 21 år gammal och tiden rusar förbi. Nu får man vänta ett helt år innan man blir såhär underbart uppvaktad igen :P
 
I fredags var alltså min dag och på dagen så stressade jag typ runt i hela jänköing. Jag och Mamma var och handlade massa till Lördagen.. Sedan var jag på smycket och hämtade mina Orrefors grejjer och jag älskar dom!!!!!
Vid 17 så gjorde jag mina naglar hos Marra. Skulle bara göra något diskret men kom ut med de här glammiga fina naglarna haha :)

 
 
På kvällen var vi samlade hela familjen och åt gott och sedan hade vi spelkväll och drack lite. Älskar att spändera tid med familjen. Det är inte ofta vi är alla tillsammans.
 
 
 
Lördagen kom och det var upp tidigt för att städa hela lägenheten. Sedan gjorde jag och josse iordning matbitarna till släktkalaset och hemmgjord tårta.
 
Klockan 15 så kom alla gäster och vi var 15 st i vardagsrummet :)
Åt gott och pratade massa. Fick jätte mycket fin och en jäkla massa fina blommor. Sa att det kändes som jag fyllde 50 hihi. Nästan alla hade såklart köpt rosa rosor som är min favorit blomma :D
 






 
På kvällen kom vännerna hit och festen satte igång. Var här först och sedan på olearys. Jättebra dag och kväll <3








 
Pakeeeet:











Kommentar:
#1: åsa

vad du blev uppvaktad vännen men det är du värd

Svar: Tack Åsa :D
Kastella

2012-09-16 @ 20:38:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: