Kastella

2012-09-11
21:04:18

Jobb jobb, tråkig jobbdag
Idag har jag jobbat hela dagen.
Det har gått bra ganka fort med varit förjävla tråkigt. Inte en människa på stan och det blev ju inte bättre när ösregnet kom... Vi va så trötta framåt eftermiddagen att jag fick ge mig ut i regnet och bjuda mina kollegor på massa godis för att vi skulle orka de sista timmarna. Det hjälpte!
 
Fick iaf ta med Jimmies armband och min klocka som jag ska få på fredag, självklart betala de också vilket va minre kul haha. Imon hoppas jag att jag får mina fina saker från orrefors.
 
Efter jobbet kom Fidde och Jimmie och hämtade mig. Vi stack till ikea med det sög för vi började genast småtajffsa och då va stämmn ingen redan förstörd. Sånt förföljer mig hela kvällen, synd! Vi köpte iaf lite hyllor att sätta upp här hemma.
Snart dax att sova igen.
 
Typ såhär känner jag just nu

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: