Kastella

2012-09-06
22:01:16

Pengarna flyger med jag är lycklig

Idag har jag beställt en serie från Orrefors. Den är hur fin som helst. Består av en vas, en skål och 2 st ljuslyktor. Det var helt impulsivt och det var inte alls något jag skulle gjort annars. Men chefen skulle beställa lite grejjer och då fick vi billigare om vi ville beställa idag med. Tänkte att jag fyller ju faktiskt år om en vecka och jag måste få unna mig lite! Om inte annat så får jag väl önska mig dem i födelsedagspaket. Jag älskar dem iaf och ångrar inte alls att jag köpte dem även om jag aldrig skulle gjort det annars.
 
Serien heter Valentino och ser ut såhär:



Och för er som vill veta priserna:
899:-
2000:-
249:-
 
(som sagt jag gav inte detta priset)
 
 
Men nu är jag glad och längtar som bara den till nästa vecka då jag får dessa och min fina klocka från Rebecca :D
 
 
Låt tiden gå fort synd bara att vi har hittat en mc till mig idag med, hur ska detta gå? :D

Kommentar:
#1: åsa

jättefina grejor så jag förstår att du längtar till du får dom.trevlig helg

Svar: Som bara den :D Detsamma!
Kastella

2012-09-07 @ 07:02:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: