Kastella

2012-09-07
09:48:24

Vuxen kvinna?
Det har redan gått över en månad sedan jag och Jimmie flyttade. Det är ju helt sjukt! :O
Tiden går alldeles för snabbt. Jag trivs iaf jättebra med lägenheten och med min sambo. Självkart har vi haft det lite kämpigt också men det ska det väl vara när man helt plötsligt ska leva med varandra varje dag. Hade varit skrämmade om allting bara var helt perfekt hela tiden. . .
 
Mycket kvar på lägenheten dock, mycket tavlor och sådär som ska upp. Men det kommer när det kommer. Vårat hem är inget mästervärk men det viktigaste är att vi trivs och det gör inte vi i en helt vit lägenhet utan färger som alla andra gör. Våran lägenhet är inte heller speciellt modern men det skiter vi fullständigt i :) . Nu sitter jag och skriver för Jimmie också, det är ju inte så bra. Ta bort alla vi och läs jag istället haha!
 
Saknar självklart mamma som bara den men vi försöker ses så ofta vi orkar och kan. Vovvarna saknar jag också massvis! <3<3<3
 
Bilder kommer men jag har inte orkat än. Kanske kör en film istället vem vet. Men nästa vecka då ska ni få en rundtur i min lägenhet!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: