Kastella

2013-04-19
08:43:27

Detta har hänt!
 
Lite saker som jag har glömt skriva om helt enkelt :)
 
* Jag har fått tillbaka min Fotobok och den klev super fin.
Tänkte att ni kunde få se några sidor i den iaf ^^
 
 
 
* I söndags var jag hos Farmor och Farfar och firade alla aprill födelsedagar i släkten. Vi har nämligen vääääldigt många sådanna. Tur att man slipper köpa paket till alla ^^
På eftermiddagen så åkte vi motorcykel en sväng. Jag lämnade även ut produkterna som tjejerna köpte i lördags.
 
* Måndagen kom och min älskade Pappa blev 51 år. Det firades efter jobbet med Landgång och tårta. Så sjukt gott!!! Mamma och mormor kan^^
 
* I tisdags så var det underbart väder. Efter lite bök här hemma så åkte jag och solade os mamma och pappa. Sedan skulle vi åka till Hjo. Väl där så paxade vi en plats till våran husvagn för sommaren. Vi får se om vi blev nöjda då våran favvoplats va upptagen :(
Påvägen hem hände dock något hemskt...
7 km från Hjo så börjar bilen krångla. När den sedan börjar varva och gasa  till max av sig själv väljer vi att stanna. Vi har då en tjock vit rök bakom oss. Pappa kan inte heller stänga av bil jäveln så han skriker ta er ut!!!!
Paniken rycker in när kommer att tänka på djuren och när vi öppnar dörrarna så ser man inte längre nåt. Jag springer över 195.an (utan att se mig för) och sätter mig och ropar på hundarna eftersom att jag vet att mamma försöker öppna  där bak ( Där det har låst sig)
Paniken kommer ytterligare när ingen hund kommer springades till mig...
Efter en stund dör bilen och röken börjar lägga sig. Jag ser mamma sitta en liten bit in i skogen med båda hundarna, SUCK VILKEN LÄTTNAD
Och pappa står går och snackar med 1 som kommer ut ur de 7 bilarna som står i kö.
Det var en chock jag har inte varit så rädd många gånger i mitt liv.
Allt gick bra med oss alla ( utom bilen såklart) men chocken var fortfarande kvar och på kvällen låg man bara och tänkte på vad som kunde ha hänt. Att jag skulle ha blivit påkörd, att bilen skulle explodera, att bilen skulle börja brinna och vi inte fick ut hundarna.. ja massor.
Men bärgaren kom och hämtade bilen och pappa.
Och Josse och Emil hämtade oss andra.
 
En jobbig upplevelse...
 
 
* Sedan har det inte hänt så mycket mer. Jag har bara jobbat och tränad och gosat med min pojkvän. Sådär som vardagarna ska se ut.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: