Kastella

2013-04-20
14:34:56

Min mormor är bäst!
Har tillbringat ett dygn ho min mormor men Frejja. Allt har gått bra och nu har jag överämnat Frejja till en kille som ska ha henne resten av helgen. Hos mormor har vi bara njutit och haft det bra. Igår spelade vi spel och kollade Let´s dance och åt pannkakor. Idag har vi varit ute i solen och ätit och fikat massa :)
 
Nu är jag hemma igen och ska fixa lite innan Jimmie kommer hem.
Ikväll ska vi frida Emma som fyller 25 år idag, HUURRRRAAAAAA!!!!
Det kommer bli najs.
 
Imorgon väntas lägenhetsvisning, spännande ^^
 

Kommentarer:
#1: Åsa

du skrev lägenhetsvisning.ska ni flytta?
kram Åsa

2013-04-21 @ 05:57:23
#2: Karro

Ska kolla en lägenhet på tokarp idag :)
Kanske sa flytta :)

2013-04-21 @ 08:32:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: