Kastella

2013-04-03
13:03:14

Påskhelgen!
 
 
Nu ska jag skriva om mig påsk helg lite grann :)
 
 
 
I fredags så jobbade jag på mässan för första gången iår. Det var kanon kul och tiden gick svin snabbt. Slutade klockan 13.30 och då åkte jag hem och gjorde mig iordning för bowling kväll med Jimmie, Malin och Oskar.
De kom till oss på en för dricka och sedan tod vi taxi till racket centrum. JAG VANN IGEEEEN
Förstår mig inte på detta. Jag är inte specielt bra på bowling. Skulle väl kunna säga att jag nästan är medel och nu har jag gått och vunnit två gånger hihihihi.
Oscar bowlade med 50 i stl på skorna han såg ut som en jävla clown haha!
Efter det så åkte vi hem och spelade kort och drack tills det var dax att sova!
 
 
 
 
Lördagen kom, påskafton.
Jobb från 09.15-15.00
Fyfan va folk det var.  30 000 passerade in denna dagen och min röst försvann emellanåt när jag upprepade samma meningar heeela tiden
hejsan, en biljett? , Då blir det 250 där då, sådär, kvitto och biljett har du där, ha en bra dag!
Efter jobbet så åt jag hos föräldrarna. Rostas med massa gott. Alltså ej påsk mat. Sedan fixade jag mig och festade på kvällen hos Moni jag och några tjejer. Super trevligt. När de gick till krogen så gick jag hem :)
 
 
Söndag:
Jobb 09.30-12.30
Sedan åt jag en mycket god och mysig påskmiddag hos mormor :)
Medans hon diskade så sov jag haha och sedan promenerade vi hem till mig. Där fortsatte jag sova lite haha!
 
 
Där har ni min påsk! sol hela helgen men vinden har varit kall :D
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: